Saturday, October 12, 2013

Rindu pada velog,belog,,,blog ...keh keh...

Assalamualaikum wbt......
Bismillahir rahmanir rahim....
Allah sudah lame saya menyepi dari dunia penulisan belog ini....rindu teramat...waahhhaa sudah bersawang agaknyer.. last updates pown be4 rayer...Ramadhan  yg ke ??? haha..Oleh kerana saya  kesibukan dan kekangan masa yang terikat dengan kerjaaan dunia...:(

ooooowhhh....banyak yang ingin dikongsikan...Alhamdulillah diharapkan kalian semua sihat walafiat disamping tugasan dan kerja masing2...heheh..

Dikala ini sepi tetapi indah....saya menulis dikala kawan2 saya sudah pulang ke kampung masing2 untuk pulang beraya dan kite semua muslimin & muslimat bakal menyambut hari raya Aiduladha 1434 H...insya Allah saya akan follow kalian menunggu masa petang nanti. Bangun tidoq pagi tadi, calling my beloved mother...senyum x terkira dihati Bonda mendengar anaknye ingin pulang ke kampung halaman..Mak tunggu yer Oghe balik...(oghe dale lorat kelate ) hehehe panggilan rapat..

yeayyyyy.........Balik Kampung....balik kappung.....vroooooooooommm..doakan saya selamat sampai..


Saya ingin mengucapakan salam Eiduladha buat rakan2 semua...:)



                                                                        yus-YUS-yus-YUS-yus-YUS-yus      
                                                                                                                 -yus Dulu kini& selamanya.-
                                                                                  



No comments:

Post a Comment